<3 19910101 - 20100613

jag brukar tänka på dig, väldigt ofta faktiskt, och hur mycket jag än tänker så kommer jag aldrig fram till någon rimlig anledning till varför du skulle försvinna. du är så jävla älskade johan, det kommer du alltid att vara. jag kommer aldrig glömma dig, och dag för dag spelar hjärnan upp som en "film" på alla minnen vi har tillsammans, jag saknar dig. det är helt sjukt, du kommer aldrig att försvinna ifrån mig, och jag vet att du fortfarande finns här runtomkring, kollar på alla hur ledsna alla är, och hur förjävligt de tycker det här är. det som är det är det värsta är att om ungefär 4 månader sedan var det ett år sen. ett år! det är sjukt! jag ser det fortfarande som om det var alldeles nyss det hände..
jag lider johan, även om ingen ser eller tror det. så lider jag verkligen över att veta att jag inte kommer se dig på ett bra tag, men jag vet en sak, det är att jag vet att du kommer stå och vänta på mig när det är min tur.
jag älskar dig vännen, vila i  frid. saknar dig alltid lika mycket hur lång tid det än går..
vet att jag bara laddar upp samma bild på johan, men det här är verkligen en bild som förknippar MIG med johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0