fridaymorning

godmorgon! som sagt så har jag ju servering hela dagen idag egentligen, men vet fan inte om jag kommer till skolan på något sätt. för det första är trafikupplysningen stängd tills en kvart efter bussen ska komma vid mig.. sen har det snöat så mycket inatt & eftersom att jag bor i skogen så är det någon som kommer upp och skottar åt oss, men som antaligen inte kommer komma förens i eftermiddag eller något liknande. så då lär jag antingen ta på mig dom största vinterskorna jag ser och pulsa ut till vägen, eller stanna hemma? hade jag gärna gjort egentligen.. men känner ändå att jag inte orkar sitta hemma hela dagen. funderar på om jag ska be mamma skjutsa ut mig till vägen.. menmen, nu ska jag fortsätta kolla på one tree hill och dricka mitt kaffe, får se om jag drar mig mot skolan eller inte! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0