i miss those times that we never had.

sov ju som sagt hemma hos ida igår, vi gick och la oss ungefär klockan 3 eftersom att milo skulle ha mat kvart i 3. vi skulle egentligen upp kvart i 7 och ge milo mat igen men ingen utav oss vaknade när milo vaknade klockan 10 idag! sen gick vi upp och jag gick direkt till statoil och köpte ett kaffepaket och ägg åt ida, sen gjorde vi kaffe & frukost. satt vid datorn ett tag osv, sen ringde mamma och sa att hon skulle hämta mig senare så skulle vi åka och kolla på golv till lägenheten! mamma åkte till hantverkarbacken och släppte av våran hund, så gick alla vi till enen där mamma hämtade mig. åkte och kollade på golv och sen gick vi in på ica maxi och handlade, jag hittade på ett rosa durkslag & två rosa bunkar som mamma köpte åt mig! hihi. nu har jag mamma och eric nyss myst lite med tacos och snart ska jag och mamma kika på en film. just nu sitter jag här med ett glas kaffe och har nyss duschat. har servering imorgon till halv 4! ganska roligt faktiskt. menmen, nu ska jag fortsätta kolla på one tree hill ett tag innan det blir film!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0