if i go crazy then will you still call me superman?

har inte skrivit på länge så tänkte att det kanske var dags nu, just nu ligger jag nerbäddad i soffan hemma och ska snart fortsätta kolla på OTH. men tänkte sammanfatta min helg lite :
i fredags så var jag bara hemma och tog det lugnt, på lördag kväll så åkte jag till sandviken och gick till idas mamma och var med ida och milo, sen på söndagen så skulle jag egentligen vara barnvakt på morgonen, men jag missade bussen och bäst var väl det eftersom att dom inte behövde nå barnvakt tillslut, haha. så jag vart kvar hos ida då sen senare på söndagen så gick vi hem till ida och sen vart jag kvar där igen, vi har egentligen inte gjort så mycket, druckit kaffe pratat osv,  förutom på söndag natt då milo skrek från kl halv 10 på kvällen till halv 3 på natten, och han skrek verkligen oavbrutet.. på måndagen kom även nathalie och lukas upp ett tag, sedan så åkte jag med 9 bussen hem och jag skulle egentligen åka till ida idag också men jag missade såklart bussen, så jag får sitta här hemma istället.. och jag som hatar att sitta hemma på kvällarna.. :) haha.
har världens bildbrist också, men det får ni leva med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0