♥ Dag 25 – Min skoltid.

hm.. eftersom att jag fortfarande går i skolan så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.
men jag gick på dagis och upp till sexan i åshammars skolan, även kallas alsjöskolan.
sen gick jag på hedängskolan i Storvik, där jag kan säga att jag har haft den roligaste tiden i mitt liv! gick med en underbar klass från 7an till 8an, sen bytte alla klasser & jag hamnade med nästan ingen jag kände. men hade det endå jätte roligt! har miljoner bilder därifrån på min andra dator men den är sönder. så slänger in en bild på skolan bara!
nu går jag första året på hotell och restaurang programmet på sandvikens gymnsieskola, går i en underbar klass och har det toppen! jag stormtivs på linjen och det kunde verkligen inte ha varit bättre, just nu har vi bara haft restaurang men när vi börjar skolan nu igen så har vi hotell och lär oss servera osvosv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0