& jag ska aldrig säga sanningen till någon, som saknar förmåga att förstå

Jag kommer från: Åshammar
Vad heter du: Linnea maria Storvestre
När fyller du år: 7 december
Tycker du om någon just nu?: tycker om många
Jag samlar på: hm. ingenting
Gröna eller röda äppeln: gröna och röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? alicia
Gillar du golf? aldrig testat riktigt golf
Vilken tid gick du upp idag? halv 6
Har du sovit i din egna säng inatt? yes
Har du sovit ensam inatt? yes
Vem sov du sisst med? Rebecka
Har du strumpor på dig nu? ja
Hur svarar du i telefon? aa hallå? eller någonting 
Vad ska du göra ikväll? träffa ida& milo!
Är du bra på att laga mat? ja får väl hoppas på det eftersom att jag går HR
Gillar du att dansa? jag dansar aldrig nykter
Hur vig är du? haha ingenaning
Vilken är din favoritglass? hm, vet inte.
Tror du på ett liv efter döden? ja
Bor dina föräldrar tillsammans? har bara mamma
Är du morgon eller kvällsmänniska? kväll tror jag nog.
Vilken ögonfärg har du? blå
Vilka hårfärger har du haft? alla möjliga.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? yes
Äru beroende av något? ja.
Senaste låt du hörde?  nå skit som jens lyssnar på just nu
Brukar du bädda sängen? jarå
Har du kysst någon den sista veckan? mm
Vem kramade du senast? vetinte,
Var du glad igår? jorå
Sminkar du dig? aa
Känner du dig värdelös? nej, jag äger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0