one day I will scream, yell as loud as I possibly can and then you know exactly how I feel

sitter hemma nu, på en lördag kväll.. gör egentligen inte mig så mycket eftersom att mamma och micke åkte ner till åshammar för ett litet tag sen, skönt att vara själv ett tag iaf. igår så gick jag och träffade ida milo och jocke en sväng, sen hem till hjärtat och kollade på film och sov där. åkte med 12 bussen till kungsgården så hämtade mamma mig, var mat direkt när jag kom hem. sen satte jag mig i soffan med datorn och kollade på one three hill och drack kaffe! senare gjorde jag mat, pasta och en "sås" med kräftstjärtar och räkor i. vart faktiskt ganska nöjd! nu sitter jag här och ska fortsätta kolla på one three hill och dricka cola. sitter och smsar med erika som har suttit på sjukhuset i 4 timmar, tycker synd om na ! :/
har inte skrivit på länge för har helt enkelt glömt bort det. slänger kanske in ett inlägg senare.
men nu ;
och;
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0