Tidsfördriv.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? aa gör jag nog.
2. Vilken tid gick du upp imorse? kvart över 8
3. Vad ska du göra i helgen? ingenaning
4. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "nej det ska jag inte :)"
5. Vem är den senaste kändisen du tog på?haha ingen?
6. Vad finns i din bakficka? ingenting
7. Vadd gjorde du klockan 2 inatt? förhoppningsvis sov jag
8. Vad är det första du gör på morgonen? vaknar, och dricker kaffe. haha
9. Vad ska du göra efter det här? vänta på att mikaela ska svara om jag ska ta bussen eller inte
10. Har du sett din bästa vän gråta? ja...
11. Vad åt du senast? special K flingor <3
12. Har du fått någon komplimang idag? näe
13. Har du varit med i en rättegång? ja
14. Är du polare med grannarna? haha njaa har knappt nå grannar så
15. Vilka länder har du bott i? sverige.
16. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? igår
17. Har du haft en stalker? haha aa faktiskt
18. Hur bra är din syn? kan säkert vara bättre
19. Var är dina syskon just nu? eric jobbar, hannah är i skolan och elin har jag ingenaning, antagligen hemma med Tindra 
20. Vad var den senaste drömmen som du minns? kommer inte på någon just nu
21. Vem ringde dig senast?
farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0