ett år känns som någon månad med er underbara personer!

Gick upp klockan 8 imorse för att jag skulle till skolan, men insåg att det inte var någon idè eftersom att jag är sjuk, gick ner och kollade tvättider nyss så nu håller jag på och tvättar istället. ska ner igen om 40 minuter och slänga in det i torktumlaren, vart tydligen ledig hela veckan jag då förutom i måndags, känns lite skönt att börja på tisdag och gå till skolan en sväng bara sen onsdag spela brännboll mot andra klassen, sen är det sommarlov! kan fortfarande inte förstå för det första att det är JUNI nu, och att jag har gått i min klass i snart ETT ÅR! helt sjukt ju, känns som om det har gått en månad typ, tur att jag har världens bästa klass <3 synd att vi ska splittras snart bara.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0