jag tror vi ljög fast vi sa att det var sant vi var aldrig kära i varann det bara kändes likadant

det var som sagt studenten på fredagen, skulle gå och träffa malin i stadsparken där även emelie var som hade tagit studenten!satt där ett tag sen rörde vi oss mot vallhov hem till hennes mamma, vi var kanske 10 personer som gick dit. hade trevligt sen gick jag johannes robin robin och moa till donken, mamma hämtade mig och skjutsade hem mig till lägenheten! var hemma typ halv 3, men somnade inte förens kanske halv 7.
ida ringde kvart i 10 och väckte mig och frågade om hon kunde komma och dricka kaffe, skulle möta henne vid hemmakväll, men inte vart de nå kaffe för oss eller, vi gick runt från halv 11 till halv 12  sen gick vi till (palaia?) så bjöd ida mig på mat! hihi. sen gick vi mest runt ett tag, satte oss ute i solen med milo hela dagen! var jätte mysigt.
sen skulle vi gå och handla men ida skulle hem och äta först, men hon somnade så jag fick gå själv, mamma skulle också handla så hon skjutsade mig från affären hem sen! gjorde inte så mycket när jag kom hem :) idag har jag inte gjort ett skit faktiskt, var ut och träffade felicia och solade med henne i solarium, sen gick jag hem och gjorde mat och sov  ett tag. nu ska jag kolla på tv :)
puss
Och om jag behöver förklara 
Den skugga som vilar i tiden 
Förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0