Mirrors can't talk. and lucky for you, they can't laugh eighter!

Jag veeet, jag suger på att skriva.. ber om ursäkt för det!
har egentligen inte så mycket att skriva heller för kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort senaste tiden hihi
i lördags iaf så åkte jag och rebecka hem till mig, eller till mamma alltså. för att vara hund och hästvakt! senare kom christoffer och martin dit en sväng och sedan även thomas.... men han åkte ganska snabbt ;) jag och rebecka låg typ och sola innan dom kom sen var vi ut till hästarna några svängar, var inte så svårt direkt :) vi kom hem söndag (igår) till sandviken igen, mamma skjutsade in oss så vi var i sandviken efter 2 någongång, satt hemma hos mig ett tag tills vi skulle gå till posten för att rebecka skulle med bussen hem. jag gick hem och efter ett tag hörde felicia av sig, så gick och träffade henne och pratade lite sen gick vi till affären så handlade jag pasta och sallad. gick hem igen men somnade på soffan och felicia gick någon annanstans ett tag,  och sen vid 11/12 någongång så gick jag ut och träffade henne igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0