Varje gång är som den första gång vi sågs, även om det är över nu.

just nu sitter jag hemma i soffan en lördags kväll? har hjälpt eric och ulrika att flytta onsdag/torsdag och igår var jag med ida och sov där med henne och älskade milo! åkte direkt från ida hem till mamma idag och var där ett tag. sen skjustade hon mig till sandviken så köpte vi hårfärg sen släppte hon av mig vid lägenheten :) felicia kom förbi så då färgade jag håret sen gjorde jag lite mat. fick chips och cola av eva också! men faktiskt ingen ork till det.. ska fortsätta kolla på one tree hill nu sen får vi se vad som händer :) puss

Kommentarer
Postat av: jossan

kan du inte lägga ut lite bilder på lägenheten? :D

2011-06-19 @ 16:16:16
URL: http://josefinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0