110328

hade kök i skolan idag, så jag gick upp halv 6 i morse, men såklart så var bussen för tidig för första gången så jag missade ju den, tog 8 bussen med alicia istället och kom 45 min försent, älskar att bo i åshammar <3
vi gjorde typ kålpudding osv, slutade ungefär kvart i 3 så gick jag matilda nän och madde till bussen, micke hämtade mig och nän i kungsgården. jag åkte hem så satt jag vid datorn osv ett tag innan micke sa att vi skulle till åshammar och fira Hannah! kom dit och stod ute och väntade på att hon skulle komma med bussen så fick hon sin moppe, sen gick vi in och åt smörgåstårta, sen efter ett tag så åt vi chokladtårta! lite gooooott.
jag gick hem till alicia så satt vi där ett tag och pratade osv tills vi kom in på samtalet gym men såklart så vart vi så jävla taggade så vi ringde till farmor kvart i och bad henne hämta oss och skjutsa till kungsgården, kastade i nå gymkläder på 3 min tror jag, kom till sandviken så gick vi direkt till gymmet och betalade osv, sen gick vi ner och bytte om.
sprang i 10 minuter först, sen testade vi lite olika grejer tills vi bestämde oss för att ge upp!
kom hem för ett litet tag sen och nu ska jag fortsätta kolla på Stomp the yard som jag började kolla på igår!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0