I love you, no matter what other people say.

Sitter hemma nu igen efter att ha missat bussen för att den kom ungefär 10 minuter tidigare än vanligt, har kök hela dagen också så vi får se hur mycket jag kommer ligga efter när jag kommer.. i helgen så har jag faktiskt gjort ganska mycket!
åkte till Årsunda på lokalfest på Fredagen, var faktiskt skitroligt där! satt mest med johan rickard och martin och hade trevligt! åkte hem med eric samtidigt som johan och rickard åkte :) kom hem vid 2- halv 3 och gick och la mig ungefär direkt. vaknade och duschade osv sen åkte jag ner till matilda. vi gjorde inte så mycket från början sen fick vi för oss att åka med 9 bussen till storvik till Dogulas och spela poker osv, ringde farmor så skjutsade hon oss ända till storvik istället, satt och pratade medc Brundin ett tag innan vi fick skjuts hem till dogulas, satt där ett tag sen drog några stycken för att köpa öl och äta, matilda somnade som vanligt men vaknade efter ett tag.. Ponny skulle skjutsa hem mig och matilda till matilda men var snäll och skjutsade mig enda hem! vaknade runt halv 2 och gick upp och gjorde inte så mycket tills matilda vaknade, sen åkte jag ner dit så drog vi och åkte moppe, haha! träffade martin så följde han med till matilda sen gick han samtidigt som jag gick och träffade alicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0