you are like a big missing in my heart, everything i need

kom och tänka på dig idag, precis som alla andra dagar. du dyker upp i mitt huvud så fort jag öppnar ögonen på morgonen, precis när jag sluter ögonen på kvällen, emellan den tiden finns du alltid i mitt huvud, alltid med mig. jag trivs med dig, jag känner mig trygg över att känna att du finns här någonstans. du är en sådan stark människa så du anar inte själv. jag vet att så länge jag känner den där närheten av att du är här, så kan inget stoppa mig. jag vet att du försvarar mig vad det än är. men jag hade hellre haft dig här, som en människa, en person jag kan se, röra och höra. det går inte, det vet jag.. men jag hade så gärna velat, så gärna velat höra ditt skratt igen, eller rösten när du drygar med mig. du kommer vara en stor saknad, resten av livet..




" jag har hört att så länge man tänker på personerna så finns dom kvar,
du kommer leva föralltid isåfall. för jag kommer aldrig sluta tänka på dig,
och säkert ingen annan heller."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0