you'll never know why

sitter i skolan nu, första dagen på 2 veckor. inte så jävla taggad, vi har matte men märks väl kanske att jag inte jobbar? haha
har inte skrivit på ett tag, men har inte så mycket att skriva heller..
på lovet har jag mest varit med Ida eller med Matilda, och på fredagen före lovet var det fest för alla som gick ut hedäng förra året, trevligt faktiskt! kom dit massa folk som inte hade gått det året också, men det var bara roligare!
i lördags fick jag och matilda för oss att åka till västanbyn på fest, så vi tog bussen från malin i sandviken och åkte till kungsgården, där hämtade christoffer martin och någon johan som körde oss till storvik och köpte dricka, sen till åshammar. fixade oss på kanske 20 min sen hämtade matildas mormor oss så åkte vi till kungsgården, sen vidare till sandviken, väntade en halvtimme på bussen till västanbyn. träffade på en alkisgubbe som frågade om vi vela ha stryk också :) jätteroligt. sen mötte oscar oss så gick vi till festen, vad faktiskt ganska roligt.. men vi var inte kvar så jätte länge, eric hämtade oss så åkte vi förbi donken sen hem till matilda. men nu lär jag försöka jobba innan harri blir arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0