1 - Tio fakta om mig själv

1. jag är rädd för alla insekter ormar osv som finns
2. jag har förföljelsemani när jag går själv
3. min bror är det bästa jag har
4. jag har tjatat om att färga håret blont i typ 1 år, nu vet jag inte om jag orkar
5. jag har världens underbaraste vänner
6. och världens bästa klass, vet inte vad jag skulle göra utan dom!
7. enda personen som står mig riktigt nära just nu är felicia och jag hade antagligen haft skittråkiga kvällar utan henne
8. jag vill flytta utomlands eller bara bort härifrån
9. jag saknar att bo hemma ibland, bara för att det är så ensamt när man är själv
10. jag har väldigt svårt att lita på folk, och när jag väl gör det så verkar de alltid göra någonting som får mig att tveka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0