Även de starkaste faller någongång.

Sitter i soffan nu och har precis varit ute med felicia och pratat lite, idag har jag faktiskt inte gjort ett skit.. kom inte upp ur sängen förens typ 2, sen så gick jag till resecentrum och mötte felicia så åkte vi till sjukhuset, eller lättare sagt ungdomsmottagningen, sen åkte vi hem igen också har jag bara suttit hemma tills jag var ut och handlade sen gick jag tillbaka hit och kollade på beverly hills sen mötte jag felicia nyss.
nu håller jag på att ladda ner "blood in blood out" för fick ett tips om att den skulle vara bra! ;)
nu ska jag vänta på att den har laddat klart så ska jag kolla på den tills jag somnar! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0