Don't worry pretty girl you can fly

Var som sagt ledig idag, ändå har jag inte skrivit ett enda inlägg? ganska konstigt.. haha
har inte gjort så mycket idag heller, vaknade vid 12 så gick jag upp duschade osv
sen skulle jag träffa felicia, vi gick och handlade sen till resecentrum för att hämta ett busskort av hennes mamma
sen åkte felicia till gävle, hon kom hem vid halv 9 och då mötte jag henne vid resecentrum, satte oss i busskuren vid posten ett tag, träffade på ida då med! pratade med henne ett bra tag sen följde vi med henne utanför hennes mamma, jag och felicia satte oss och pratade en sväng sen gick båda två hem, jag satte mig och fortsatte kolla på beverly hills 90210, älskvärt! nu funderar jag på att lägga mig i sängen och forsätta kolla eller om jag ska städa upp lite, ligger kläder på hela golvet! jaja, skriver kanske senare eller imorgon!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0