helgen

Fredag; sov över när jag skulle till skolan såklart, kom lite senare än alla andra men det var ingen fara direkt. hade matte sen svenska och sen engelska. på engelskan så fick vi tillbaka våra nationella prov. jag har fått VG på båda!! :) får mvg om jag skriver någon uppsats på 2 A4- sidor. när jag slutade så gick jag direkt och mötte felicia, så gick vi hem till mig och satt här ett tag, sen gick vi och köpte hårfärg osv. senare kom eric och rickard hit, och sen johan. så började vi gå ner mot stadsparken för att spela kubb, sandra och oliver kom också. spelade där ett tag tills det vart för myggigt för att vara där då gick jag johan rickard och eric hem till johan och satt där, sen skulle dom gå till eightball typ 20 min innan det stängde, så då gick jag hem och kollade på tv sen sov :) på lördagen vaknade jag för en gångskull sent, gick upp ett tag sen kom felicia förbi och hämtade sina saker, jag hoppade in i duschen sen satt jag och kollade på 90210 ett bra tag, tills jag kom på att jag och felicia lära gå och handla, så klädde på oss och gick och handlade, sen gick vi hem till mig. satt där ett tag osv sen gjorde vi mat. efter ett tag så skulle vi möta upp Nathalie, så gick vi till affären igen haha. sen spelade vi kubb jag äger! sen gick vi runt en sväng innan vi gick hem till oss själva! nu på söndagen så har jag vaknat för ett litet tag sen, sitter och dricker kaffe och kollar på 90210 nu! ska snart fixa mig tänkte jag så får vi se vad jag hittar på idag ! :)



bjuder på en sötbild på mig och anna med kepsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0