HOLD YOUR HEAD HIGH GORGEOUS, THEY WOULD KILL TO SEE YOU FALL

godmorgon!
klockan ringde runt halv 6-6 idag så gick jag upp och satte på kaffe sen hoppade jag in i duschen, har precis klätt på mig och torkat håret, men lutar mot att jag byter kläder igen.. nu tänkte jag dricka upp mitt kaffe så jag vaknar till lite sen byta kläder igen och sminka mig sen dra mig mot skolan.
har prov idag, köksprov mellan kvart över 8 och halv 4 idag.. känner mig inte så jävla taggad direkt, sen på tisdag så har jag både nationella matte och köksprov. har inga pengar på telefonen heller och mamma och micke hade så dåligt med pengar så jag lär vänta tills onsdag, äh ingneting jag dör av :) men nu ska jag gå, skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0