inatt så drömde jag om dig och det väckte gamla minnen jag fick aldrig nån chans

Somnade inte förens halv fem eller fem imorse, sket i formgivningen för att jag visste att jag inte skulle orka gå på den, ställde klockan på 10 istället, men den ringde ju såklart inte så vaknade 10 över 12 när vi hade prov halv 1, slände på mig kläder och gick iväg, hann i tid iaf och på provet skulle vi kunna ÅTTIOTVÅ olika kryddor/oljor/rotfrukter osv. kunde faktiskt dom flesta så vart lite förvånad själv! nu har jag precis satt på kaffe och ska piggna till lite, senare idag kommer min saknade vän Matilda hit och myser med mig inatt! hihi
slänger in ett inlägg senare för nu ska jag kika på tv och vakna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0