Jag kan inte prata med dig när du tittar bort snälla ge mig två sekunder innan du ger upp kan vi inte vara nära bara en minut

hade köksprov idag, gick väl sådär.. gick jätte bra i början med sen efter några timmar vart man bara trött less och hungrig, efter lunchen gick det väl lite bättre. har iaf minst godkänt eftersom att jag hade klar alla rätter till klockan 3! vi var bara 6 stycken som hade prov idag så har resten av klassen nästa måndag då vi är lediga. men iaf, alla skulle göra omprov i datakunskap förutom jag och agnes, också var det ingen som städade innan dom gick klockan 3, så jag agnes och micke fick vara kvar till ungefär 4 för att städa... gick hem då och la mig och kollade på tv och åt lite flingor, sen lyckades jag ju såklart somna, vaknade 20 i 9 nu och har duchat osv, kommer ju inte kunna somna på ett bra tag iaf så.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0