" man dör inte förens alla glömmer bort dig"

det finns inga ord som kan beskriva hur jag känner, inga ord som kan förklarar varför det var just du, varför det ens hände, idag är det 11 månader och 2 dagar sen du dog, och jag tror fortfarande att det var någon månad sen.. tänk att om mindre än en månad så satt jag i alicias mammas lägenhet i gävle när elleonora ringde och berättade, det var precis ett år sen jag grät tills jag inte kunde andas något mer, det var ett år sen jag grät oavbrutet i flera dagar. jag kommer aldrig kunna tacka de personer jag var med just den tiden, för att de fick mig att tänka på annat, bara ett litet tag. för att jag sedan skulle komma på mig själv och börja gråta igen, och oavsett om det var en utav dom hemskaste somrarna jag har varit med om, så var det endå den bästa! jag hade roligt den sommaren. även om jag för den mesta delen grät och skrek. jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv tror jag, men ändå inte mått så bra stundvis. jag hade dåligt samvete för att jag kunde ha roligt efter det som hände dig, men sedan tänkte jag att det var precis det du vela att vi skulle ha, att alla som brydde sig om dig skulle kunna leva på som vanligt och skratta och vara glad, det var precis det du velade.. jag saknar dig så otroligt mycket att det inte finns ord för det. och ibland kan jag även glömma att du inte lever något mer. det sägs att folk inte dör förens alla glömmer bort dig, du kommer leva förevigt. För det är ALDRIG någon som kommer glömma dig. Jag tror inte att folk visade hur mycket du betydde för dom när du levde, vilket är fel. men att de börjar förstå hur stor inverkan du faktiskt hade på dom. du är en utav dom få personer som har funnits där för mig sen jag var liten, torkat mina tårar och fått mig att skratta igen. du betyder så otroligt mycket för mig. och den dagen det var ett år sen du dog kommer jag gråta, jag kommer gråta för din skull. men jag ska även ha roligt, enbart för dig. den dagen det har gått ett år, skulle jag vilja vara på precis samma plats med precis samma person som jag var då, det går inte. men jag kan vara med samma person, vilket jag lovar dig att jag ska vara. det spelar ingen roll hur mycket jag än skriver så kommer jag aldrig kunna förklara allt, DU går inte att förklara med en text. du är någonting man måste uppleva själv för att förstå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0