SUNDAY'S NEVER SHINE

Sitter i min extremt sköna soffa just nu och har precis ätit lite sallad, sitter och kollar på 2/1 men. har egentligen inte så mycket att skriva heller.. haha
mötte felicia idag så följde hon med mig så jag köpte hudkräm, disksvampar fryspåsar plus glass och lite till.
sen gick vi till mig så kom matilda efter ett tag, kollade på hellcats och gossip girl, fast jag sov genom halva gossip. felicia väckte mig så gick jag med henne en bit hem, sen gick jag in och nu gör jag precis det jag skrev ovanför :) haha antar att lillhjärtat ringer lite senare, annars får jag somna i min ensamhet.. :) men nu ska jag fortsätta kolla på tv :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0