Tidsfördriv.

Vilken färg har dina skor? - de jag änvänder just nu, vita.
Vilka namn finns i din smsinkorg? - felicia för det mesta
Vem kysste du senast? - .
Vem kramade du senast? - ida
När såg du din bästa vän senast? - jadu.
Bär du på en stor hemlighet just nu? - De gör väl alla?
När vaknade du imorse? - Vid 12 ungefär
Gillar du hästar? - haha, ja eftersom att jag har 2 stycken så kan man väl inget annat
Har du ett turnummer? Vilket? - har inget
Är du kär? - nej
Föredrar du snus eller rökning? - Ingenaning
Vad heter du i mellannamn? - Maria
Har du en blogg? - Ja? haha
Vilken klass går du i? - HR10B
Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
Vars bor du? - Sandviken
Vart vill du bo? - Inte en aning faktiskt.
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Billy Talent - red flag
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Crossfade - colours
Vem skrev du senast sms med? - J
Vem ringde dig senast? - Mammi
Har du MVG i något? Isåfall vad? - ja faktiskt! i engelska, snart..
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Jag har ingenaning, vill inte leva längre än när jag klarar mig själv
Vad vill du jobba/jobbar som? - Eftersom att jag går hotell och restaurang så antar jag inom det yrket.
Var är dina syskon just nu? - Eric är förhoppningsvis med Ulrika och elin är hemma med tindra och david eller jobbar
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - minns inte haha, antagligen förra gången jag var hemma
Har du piercingar? Isåfall, vars? - öronen och läppen
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Just nu är jag för trött för att ens tänka på det
När grät du senast? - förra veckan i skolan till en film
Är du vig? - hm.. kanske?
Använder du hårspray? - När det är nödvändigt
Uppsatt hår eller hängande? - Beror på om det går att göra någonting med håret! men helst utsläppt
Vill du gifta dig i framtiden? - ja, det tror jag.
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - ja
Favoritdryck? - coca cola, ganska dum fråga om du frågar de som känner mig haha
Favoritdryck innehållandes alkohol? - öl
Vad ska du göra i sommar? - ha världens roligaste sommar med min vän felicia!
Har du rökt på/knarkat? - nej.
Hur ofta festar du? - haha ingenaning, när jag känner för det.
Klänning eller kjol? - inget helst, men beror väl lite på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0