what are words if you don't really mean them when you say them?

Hade matte nationella klockan 9 igår, gick väl sisodär... ska inte tro att det gick bra för då kommer jag bara bli arg när jag står där sista dagen med ett IG i matte :) efter matten så hade vi hål i typ 3 timmar eller något, så hade vi sista datakunskapslektionen då, så hade han sagt att vi skulle fika, men att vi fick ta med det själv? aja, några i klassen gick in i köket och bakade, och jag anna tim och jens gick till willys och köpte läsk. sen hade vi engelska men eftersom att jag bara har BASE boken kvar att göra så behövde inte jag vara med, och inte anna tim jens niclas eller andreas heller, så vi satt ute i korridoren och spelade bubble saga typ haha.. somnade när jag kom hem för somnade klockan 3 dagen före, vaknade typ halv 9 när felicia ringde mig, så ett tag efter så gick jag ut och  träffade henne en sväng så följde hon med till mig ett tag men gick hem efter en timme typ.
idag gick jag upp kvart i 6, så har jag fixat mig och nu sitter jag och dricker kaffe, ska gå om ungefär 45 minuter, och jag är helt klar förutom att jag ska sminka mig :) skriver lite senare om jag kan/kommer ihåg. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0